.
İlkokul yıllarının son sayfası kapanırken, öğrencilerimiz için yepyeni bir yolculuğun ilk adımları da atılmış oluyor… İlkokula Veda Törenimizde, 4. sınıf öğrencilerimizi bir üst eğitim kademesi olan ortaokula uğurlamanın hem gururunu hem de heyecanını hep birlikte, derin bir duygusallık içinde yaşadık. Bu anlamlı törende, öğrencilerimizin büyüme süreçlerine tanık olmanın ve bu özel yolculukta onlara eşlik etmenin bizler için ne kadar değerli olduğu bir kez daha güçlü bir şekilde hissedildi.
Öğrencilerimizin ilkokul yılları boyunca edindikleri bilgi, beceri ve kazanımlarla yeni başlangıçlara adım atarken sergiledikleri heyecan ve özgüven, bizlere geleceğe dair umut ve mutluluk veriyor. Onların hayat yolculuğunda atacakları her adımı ve elde edecekleri her başarıyı aynı gurur ve heyecanla takip etmeye devam edeceğiz.
Yeni bir dönemin kapısını aralayan tüm öğrencilerimize başarı, mutluluk ve ilham dolu bir ortaokul yolculuğu diliyoruz…
EN GÜNCEL HABERLER İÇİN BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!

