.
8. sınıf öğrencilerimizle birlikte, okul bahçemizde geleneksel hale gelen “Hatıra Ağacı Dikim Etkinliği”ni bu yıl da büyük bir mutlulukla gerçekleştirdik. Öğrencilerimiz, mezun olmadan önce okulumuzda geçirdikleri güzel yılları ve biriktirdikleri anıları simgeleyen bir meyve ağacını okulumuza armağan ettiler.
Ağaç dikiminin ardından, Okul Aile Birliğimizin değerli katkılarıyla düzenlenen barbekü etkinliğinde öğrencilerimiz arkadaşlarıyla ve öğretmenleriyle birlikte keyifli vakit geçirdiler. Bu buluşma, mezuniyet sürecine yaklaşırken hem anılarını paylaşmaları hem de birlikte geçirdikleri yılları bir kez daha hatırlamaları için çok güzel bir fırsat oldu. Bu özel günün, öğrencilerimizin okula olan aidiyet duygusunu güçlendiren ve okul topluluğumuzla bağlarını daha da pekiştiren anlamlı bir anı olarak hafızalarında yer edeceğine inanıyoruz.
Katkı ve destekleri için Okul Aile Birliğimize teşekkür eder, öğrencilerimize lise yolculuklarında şimdiden başarılar dileriz.
EN GÜNCEL HABERLER İÇİN BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!











