Bay Yavaş ile düşünme becerileri

. Dünya Çocuk Kitapları Haftası kapsamında 2. sınıf öğrencilerimiz Düşünme Becerileri dersinde Bay Yavaş isimli kitabı yaratıcı okuma yöntemiyle okudular. Ardından kitapla ilgili PASS (planlama, ardıllık, eşzamanlılık ve dikkat) alanlarıyla ilgili çalışmalar yaptılar. Öğrencilerimiz Fil Hafızası tekniğiyle okudukları kitaptaki kelimelerden hatırladıklarını paylaştılar. Sonra kitaptaki anahtar kelimeleri verilen seçme kutusundan bulup işaretlediler. Bu çalışmayla dikkat ve hafıza çalışmalarında nelere dikkat etmeleri gerektiğini fark ettiler. Daha sonra öğrencilerimizin kitaptaki karakterimizin özelliklerini konuşarak yavaş olmanın günlük yaşamımızda olumlu ve olumsuz yanlarını belirlediler.

Bilimsel düşünme becerileri

Content and Language Integrated Learning (CLIL) planlaması kapsamında, 1. sınıf öğrencilerimiz, hem öğrenip hem eğlenmeye devam ediyor! Öğrencilerimizle birlikte yaptığımız "Sink & Float / Batma ve Yüzme” deneyiyle onların bilimsel düşünme becerilerini geliştirmeyi, İngilizce kelime dağarcığını artırmayı, keşfetmenin ve öğrenmenin eğlencesini yaşatmayı hedefledik. Çocuklarımız, farklı nesneleri suya bırakarak hangi cisimlerin yüzdüğünü, hangilerinin battığını gözlemlediler. Bu süreçte kendi hipotezlerini kurdular ve sonuçları keyifle tartıştılar. "Neden bazı nesneler yüzerken bazıları batar?” sorusunun cevabını keşfetmeye çalışırken hem bilimsel hem de dilsel becerilerini geliştirdiler.

3. sınıflarımız okudukça paylaştılar!

Öğrencilerimizle harika bir kitap serüvenini tamamladık! Bir ay boyunca her gün seçtikleri bir kitabı okuyarak kitap okuma çizelgelerine kaydettiler. Sürecin sonunda, okudukları kitaplardan birini seçtiler ve tercih ettikleri sunum tekniğiyle hazırlık yaparak arkadaşlarına sundular. Sunum becerileri ve süreç değerlendirmeleri için öz değerlendirme formlarını doldurdular, gelişimlerini analiz ettiler. Hem okumayı hem de paylaşmayı seven öğrencilerimizi kutluyoruz!

Söz küçük spikerlerde!

4’üncü sınıf öğrencilerimiz Sosyal Bilgiler dersinde çevrelerinde meydana gelen hava olaylarını gözlemleme ve bulgularını resimli grafikle aktarma kazanımı kapsamında, grup çalışması yaptılar. Küçük spikerlerimiz, poster çalışmalarının yanı sıra kendi el emekleriyle hazırladıkları maketler veya dijital araçları kullanarak keyifli sunumlar yaptılar.

EN GÜNCEL HABERLER İÇİN BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!