.
SEV İlkokulu olarak, Eko-Okul ve Orman Okulu bayraklarına sahip bir kurum olmanın sorumluluğuyla; doğaya saygılı, sürdürülebilir bir gelecek inşa eden ve çevre bilinci yüksek nesiller yetiştirmeyi önceliğimiz olarak görüyoruz. Bu doğrultuda yıl boyunca hayata geçirdiğimiz doğa temelli öğrenme deneyimleri, öğrencilerimizin hem çevre farkındalıklarını hem de yaşam becerilerini güçlendirmeye devam ediyor.
Doğayla iç içe gerçekleştirilen çalışmalarımızda öğrencilerimiz; iş birliği yapma, problem çözme ve takım olma gibi becerileri deneyimleyerek öğrenme fırsatı buluyor, açık havada öğrenmenin keyfini yaşayarak sosyal bağlarını da güçlendiriyorlar.
Okul bahçemizde yürütülen uygulamalı etkinliklerde ise öğrencilerimiz doğayı yakından gözlemleyerek bilimsel düşünme becerilerini geliştiriyor; canlıları inceleyip bu gözlemlerden ilhamla yaratıcı fikirler üretiyorlar. Böylece doğadan esinlenen biyomimikri yaklaşımıyla sürdürülebilir çözümler üzerine düşünme imkânı elde ediyorlar.
Ayrıca organik atıkların değerlendirilmesine yönelik çalışmalar sayesinde öğrencilerimiz, doğanın döngüsünü yerinde gözlemleyerek çevresel sorumluluk bilincini somut bir deneyimle pekiştiriyorlar.
Gerçekleştirdiğimiz tüm bu çalışmalar, öğrencilerimizin doğayı koruyan, sorgulayan ve çözüm üreten bireyler olarak yetişmelerine katkı sağlarken; sürdürülebilir yaşam kültürünü de güçlendirmeye devam ediyor.
EN GÜNCEL HABERLER İÇİN BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!












