.
Okulumuzda 6. sınıf öğrencilerimizin katılımıyla düzenlenen ve geleneksel hale gelen Öğrenci Sempozyumu’nun bu yıl 10.’su gerçekleştirildi. Uzun bir hazırlık sürecinin ardından öğrencilerimiz; farklı alanlarda yürüttükleri araştırmaları, hazırladıkları içerikleri ve etkileşimli sunumlarını velileri ve öğretmenleriyle paylaştı. Grup çalışmalarıyla ilerleyen bu süreçte öğrencilerimiz; araştırma yapma, bilgiyi analiz etme, sunum hazırlama, topluluk önünde konuşma ve takım çalışması gibi birçok önemli beceriyi aktif olarak geliştirme fırsatı buldu.
Yoğun veli ve öğretmen katılımıyla gerçekleşen sempozyumda öğrencilerimiz, geniş bir izleyici kitlesi karşısında fikirlerini özgüvenle ifade etmenin heyecanını yaşadı. Süreç boyunca gösterdikleri emek, sorumluluk bilinci ve başarılı sahne performansları büyük beğeni topladı.
Öğrencilerimizi emekleri ve başarılı sunumları için tebrik ediyor, katkı sağlayan öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür ediyoruz.
EN GÜNCEL HABERLER İÇİN BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!

