.
Bir yıl boyunca sürdürülebilirlik, çevre bilinci ve tarım temaları etrafında birçok deneyim paylaşan SEV Anaokulu öğrencileri, Benim Güzel Dünyam Projesi’nin final etkinliğinde bir araya geldi. “Outdoor Learning” etkinlikleri kapsamında bahçemizde oluşturduğumuz mini ekim alanlarında toprakla buluşan öğrencilerimiz, ektikleri tohumların filizlenmesini ve bitkilerin büyümesini gözlemleyerek doğanın döngüsünü deneyimledi.
Benim Güzel Dünyam Proje Finalinde Eko-Okul temsilcilerimizin sahnelediği “Doğa Bizim Evimiz” drama gösterisi ve öğrencilerimizin seslendirdiği şarkılar büyük ilgi gördü. “Doğayı SEV, Koru; Görevin Bu!” ve “Keep It Clean, Keep It Green!” sloganlarıyla doğaya olan sevgilerini dile getiren öğrencilerimiz, küçük adımların büyük değişimlere dönüşebileceğini bir kez daha gösterdi. Çünkü biliyoruz ki dünyamız en değerli hazinemiz; onu seviyor, koruyor ve geleceğe umutla taşıyoruz.
EN GÜNCEL HABERLER İÇİN BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!











