Haziran 2026
19 Mayıs’ın taşıdığı bağımsızlık ve umut ruhunu, ortaokul öğrencilerimizin coşkusu ve gururuyla bir kez daha hep birlikte yaşadık. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından açılış konuşmaları ve Gençliğe Hitabe ile devam eden törenimizde, Ulu Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe emanet ettiği değerler, öğrencilerimizin hazırladığı çalışmalarla en güzel ve anlamlı şekilde hayat buldu. Bayrakların gururla dalgalandığı bu özel günde Cumhuriyetimizin aydınlık geleceğine olan inancımız daha da güçlendi.
Cumhuriyetimizin değerlerini yaşatmayı, Atatürk ilke ve inkılaplarının ışığında düşünen, üreten ve sorumluluk sahibi bireyler yetiştirmeyi önemsemeye devam ediyoruz. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm kahramanlarımızı saygı, minnet ve özlemle anıyoruz.




