Haziran 17, 2025

Dijital öğrenme alanlarını geliştiriyor, genişletiyoruz!

SEV İzmir, Notion'un çok yönlü platformunu kullanarak dijital öğrenme alanları oluşturmak suretiyle öğrenci katılımını bir üst seviyeye taşıyor. “Holes” kitabı sayfası, öğretmenlerimizin sesli kitaplardan interaktif çalışma kitaplarına kadar her şeyi tek bir yerde nasıl düzenlediğini gösteriyor; bu da öğrencilerin kendi öğrenme stillerine uygun materyallere kolayca erişmelerini sağlıyor. Sınav hazırlığı için, PET Practice Website'ı Okuma, Yazma, Dinleme ve Konuşma alıştırmaları için ayrı bölümlerle birlikte öğrencilerin ihtiyaç duyduğu tüm cevap anahtarlarını ve ses dosyalarını düzenli bir şekilde sunuyor.
Haziran 17, 2025

Harekete geçen çocuklar

5. sınıf öğrencilerimiz bu yıl, küresel vatandaşlık ve iletişim becerilerini geliştirdikleri çok aşamalı bir öğrenme yolculuğuna çıktılar. “Harekete Geçen Çocuklar” adlı bu proje kapsamında öğrenciler, genç aktivistlerin etkileyici konuşmalarını analiz ettikten sonra, kendi konuşmalarını kaleme aldılar. Bu konuşmaları, Birleşmiş Milletler İzmir Zirvesi simülasyonunda farklı ülkeleri temsil eden genç delegeler olarak sundular. Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları üzerine fikir alışverişinde bulunan öğrenciler, yaratıcı çözümlerle daha iyi bir dünya için harekete geçmenin önemini vurguladılar. Tutku, araştırma ve işbirliğiyle yürütülen bu süreçte öğrencilerimiz, küçük yaşta da büyük farklar yaratabileceklerini gösterdiler.
Haziran 17, 2025

Akdeniz ikliminde evimiz nasıl olmalı?

6. sınıf öğrencilerimiz, Fen Bilimleri derslerinde yıl boyunca farklı branşlar tarafından birlikte yürütülen “Akdeniz Projesi” kapsamında Akdeniz iklimine uygun evler tasarladılar. Öğrencilerimiz “Madde ve Isı” ünitesi kapsamında ısı yalıtım malzemelerini tanımak, kullanım alanlarını öğrenmek ve karbon ayak izini azaltmak amacıyla Minecraft adlı oyundan ve yapay zekâ uygulamalarından yararlandılar.
Haziran 17, 2025

Kampüs bahçemizde safari

7. sınıflarımız Fen Bilimleri dersinde yakın çevreleri olan kampüs alanını incelemelerde bulunmak amacıyla “Kampüs Bahçemizde Safari “etkinliğine katıldılar. Öğretmenleri eşliğinde kampus alanında gözlem yapan öğrenciler, çeşitli canlıların resimlerini çektiler. Resmini çektikleri canlıları benzerlik ve farklılıklarını gösteren bir liste yaparak sınıflandırdılar. Çalışmalarını iPad’lerinde düzenledikten sonra yaptıkları sunumla arkadaşlarıyla paylaştılar. Bu etkinlikte öğrencilerimizin çevreye ve canlılara karşı farkındalıklarının artması ve kampüs alanında yaşayan canlıları tanıyarak sınıflandırmaları amaçlandı.