İTFAİYECİLERLE GÜZEL BİR GÜN!

. "Yaşadığım Şehir İzmir" temamız kapsamında gerçekleştirdiğimiz itfaiye gezisinde öğrencilerimiz, acil durumlarda doğru davranış biçimlerini öğrenme fırsatı buldular. Gezimizin amacı; yangın ve benzeri acil durumlarda yapılması ve yapılmaması gerekenleri yerinde gözlemlemek, itfaiyecilik mesleğini yakından tanımak ve toplumsal farkındalık kazanmaktı.
İtfaiye istasyonunda bizleri güler yüzlü itfaiye erleri karşıladı. Öğrencilerimiz, itfaiye aracında bulunan ekipmanları yakından inceleyerek her bir malzemenin kullanım amacını öğrendiler. Yangın hortumuyla su sıkma deneyimi yaşayarak itfaiyecilerin görevlerini uygulamalı olarak keşfettiler.
Gezi boyunca yangınlara müdahalede kullanılan koruyucu kıyafetleri inceleyip bu kıyafetlerin özellikleri hakkında bilgi edindiler. İtfaiye aracının sepetine çıkarak çevreyi yüksekten gözlemlemek ise öğrencilerimiz için unutulmaz ve heyecan dolu bir deneyim oldu.
Bu gezi sayesinde öğrencilerimiz hem itfaiyecilik mesleğini yakından tanıdı hem de acil durumlarda bilinçli, sakin ve doğru hareket etmenin önemini yaşayarak öğrendiler. Eğlenirken öğrenmenin keyfini çıkaran öğrencilerimiz, günlük yaşamlarında kullanabilecekleri değerli bilgilerle okullarına döndüler.

GÜRSEL AKSEL SPOR KOMPLEKSİNİ GEZDİK

4 yaş anaokulu öğrencilerimizle birlikte Gürsel Aksel Spor Kompleksini ziyaret ederek keyifli ve öğretici bir gezi gerçekleştirdik. Gezi kapsamında Oyuncak Müzesi ve Kupa Müzesini gezerek geçmişten günümüze uzanan bir yolculuğa çıktık. Eski oyuncakları inceleyen çocuklarımız, farklı dönemlerde kullanılan oyun araçlarını keşfetme fırsatı buldu. Kupa müzesindeyse kulübün tarihini ve elde ettiği başarıları yakından tanıdık.
Farklı bölümleri gezerek bir spor kompleksinin nasıl işlediğini gözlemleyen öğrencilerimiz, sporun fiziksel gelişimimizin yanı sıra disiplin, takım ruhu, paylaşma ve sağlıklı yaşam üzerindeki olumlu etkileri hakkında bilgi edindi. Merakla katıldıkları bu gezi boyunca çocuklarımız hem yeni bilgiler öğrendi hem de unutulmaz deneyimler yaşadı.
Bu anlamlı gezi sayesinde öğrencilerimiz spor kültürünü tanırken geçmişle günümüz arasında bağlantılar kurma fırsatı buldu. Öğrenerek eğlendiğimiz dolu dolu bir gün geçirdik.

YAŞASIN 23 NİSAN!

Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk, 23 Nisan 1920'de Türkiye Büyük Millet Meclisi'ni açarak milletimizin bağımsızlık mücadelesinde tarihi bir adım atarak Cumhuriyetimizin temellerini oluşturdu. Atatürk’ün tüm dünya çocuklarına armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, çocuklara adanmış ilk ve tek evrensel bayram olma özelliğini taşıyor.

SEV Anaokulu olarak, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nın 106. yılını büyük bir coşku ve gurur içinde kutladık. Kutlamalarımıza sınıflarımızı Türk bayrakları ve birbirinden renkli süslemelerle donatarak başladık. Ardından düzenlediğimiz törende öğrencilerimiz şiirlerini okudu, şarkılarını söyledi ve hazırladıkları dans ve ritim gösterilerini büyük bir heyecanla sergilediler.

Kutlamalarımız bahçemizde gerçekleştirdiğimiz keyifli piknikle devam etti. Kırmızı-beyaz kıyafetlerimizle, marşlar eşliğinde kampüsümüzde gerçekleştirdiğimiz yürüyüş ise bayram coşkusunu hep birlikte yaşamamızı sağladı.

Atamızın çocuklara armağan ettiği bu anlamlı günü; ulusal egemenliğin önemini hissederek, birlik ve beraberlik içinde, adına yakışır bir coşku ve gururla kutladık.

 

EN GÜNCEL HABERLER İÇİN BİZİ SOSYAL MEDYADA TAKİP EDİN!