Ocak 2025
Ana sınıfı öğrencilerimize okul doktoru tarafından Stickler Oditoryumu’nda, “Dengeli ve Sağlıklı Beslenme” konulu eğlenceli bir sunum gerçekleştirildi. Sunumdan önce, bu önemli konu sınıf içi etkinliklerle işlenerek öğrencilerin temel bilgiler edinmesi sağlandı.




