Haziran 2026

ÖĞRENCİLERİMİZİ SINAVA UĞURLADIK

Büyük güne sayılı günler kala hazırlıklarımızı tamamlarken motivasyonumuzu güçlendirdik. Liselere Geçiş Sınavı öncesinde öğrencilerimiz gerçek sınav koşullarında gerçekleştirdiğimiz simülasyonla son hazırlıklarını tamamlarken velilerimizle sınav ve tercih sürecine dair kapsamlı bir buluşma gerçekleştirdik. Okul topluluğumuz ise 8. sınıf öğrencilerimizi kestiğimiz geleneksel LGS pastamıza eşlik eden alkışlar ve iyi dileklerle uğurladı. Aylar süren emeğin ardından şimdi sıra, birikimlerini güvenle ortaya koymakta. Tüm öğrencilerimize başarılar diliyoruz.
Haziran 2026

8. SINIF ÖĞRENCİLERİMİZİ COŞKUYLA UĞURLADIK

Birlikte öğrenerek, büyüyerek ve nice anılar biriktirerek geçirdiğimiz ortaokul yıllarının ardından 8. sınıf öğrencilerimizi coşkulu bir mezuniyet töreniyle uğurladık. Bayrak ve flama geçişiyle başlayan törenimizde, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz alkışlar eşliğinde sahnedeki yerlerini aldı. İstiklal Marşı’nın ardından Okul Müdürümüz Çiğdem Özyürekoğlu, Sağlık Eğitim Vakfı Genel Müdürü Didem Duru ve öğrenci birliği başkanlarımızın konuşmalarıyla öğrencilerimizin bu anlamlı yolculuğu taçlandırıldı. Tören boyunca öğrencilerimiz mezuniyet belgelerini alırken, ortaokul başarı puanına göre dereceye giren öğrencilerimiz plaketleriyle onurlandırıldı. Okul birincimizin mezuniyet kütüğüne adını çakması ise törenin en gurur verici anlarından biri oldu. Bayrak ve flamanın 7. sınıf öğrencilerine devredilmesiyle bir geleneğimiz daha yaşatılırken, öğretmenlerimizin öğrencileri için hazırladığı sürpriz video ve şarkı gösterisi duygu dolu anlara sahne oldu. Ve sonunda... Yılların emeğini, dostluklarını, başarılarını ve hayallerini gökyüzüne bırakırcasına kep atan öğrencilerimiz, ortaokul yıllarına unutulmaz bir veda etti. Her biriyle gurur duyduğumuz öğrencilerimizi tebrik ediyor; yeni başlangıçlarla dolu lise yolculuklarında başarı, mutluluk ve güzel deneyimlerin kendilerine eşlik etmesini diliyoruz. Yolunuz açık olsun sevgili mezunlarımız!
Haziran 2026

GELENEKSEL ÖGRENCİ SEMPOZYUMUMUZ

Okulumuzda 6. sınıf öğrencilerimizin katılımıyla düzenlenen ve geleneksel hale gelen Öğrenci Sempozyumu’nun bu yıl 10.’su gerçekleştirildi. Uzun bir hazırlık sürecinin ardından öğrencilerimiz; farklı alanlarda yürüttükleri araştırmaları, hazırladıkları içerikleri ve etkileşimli sunumlarını velileri ve öğretmenleriyle paylaştı. Grup çalışmalarıyla ilerleyen bu süreçte öğrencilerimiz; araştırma yapma, bilgiyi analiz etme, sunum hazırlama, topluluk önünde konuşma ve takım çalışması gibi birçok önemli beceriyi aktif olarak geliştirme fırsatı buldu. Yoğun veli ve öğretmen katılımıyla gerçekleşen sempozyumda öğrencilerimiz, geniş bir izleyici kitlesi karşısında fikirlerini özgüvenle ifade etmenin heyecanını yaşadı. Süreç boyunca gösterdikleri emek, sorumluluk bilinci ve başarılı sahne performansları büyük beğeni topladı. Öğrencilerimizi emekleri ve başarılı sunumları için tebrik ediyor, katkı sağlayan öğretmenlerimize ve velilerimize teşekkür ediyoruz.
Haziran 2026

ORTAK DEĞERLERİMİZİ BİR KEZ DAHA SAHİPLENDİK

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın anlamını ve mirasını kalbimizde hissettiğimiz törenimizde öğrencilerimizin gözlerinde hem gururu hem de cesareti gördük. Bayrak ve flama geçişiyle açtığımız programımızda saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile ortak değerlerimizi bir kez daha hep birlikte sahiplendik. Okul Müdürümüz Hülya Taşa’nın açılış konuşmasının ardından sahneyi öğrencilerimizin emek ve özveriyle hazırladıkları performanslarına bıraktık. Ana sınıfı öğrencilerimiz ile 1, 2 ve 3. sınıflarımızın gösterileri izleyenlere hem duygu dolu hem de ilham veren anlar yaşattı. “Geçmişten Günümüze 23 Nisan” video gösterimi ise bu özel günün anlamını kuşaklar arası bir bağla yeniden hatırlattı. Okul bahçesinde gerçekleştirilen bayrak etkinliğiyle birlik ve beraberlik duygusunun en güçlü haliyle yaşadığımız bu anlamlı günü tamamladık. Emeği geçen tüm öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve bizimle bu gururu paylaşan velilerimize bir kez daha teşekkür ederiz.