Birlikte öğrenerek, büyüyerek ve nice anılar biriktirerek geçirdiğimiz ortaokul yıllarının ardından 8. sınıf öğrencilerimizi coşkulu bir mezuniyet töreniyle uğurladık. Bayrak ve flama geçişiyle başlayan törenimizde, öğretmenlerimiz ve öğrencilerimiz alkışlar eşliğinde sahnedeki yerlerini aldı. İstiklal Marşı’nın ardından Okul Müdürümüz Çiğdem Özyürekoğlu, Sağlık Eğitim Vakfı Genel Müdürü Didem Duru ve öğrenci birliği başkanlarımızın konuşmalarıyla öğrencilerimizin bu anlamlı yolculuğu taçlandırıldı. Tören boyunca öğrencilerimiz mezuniyet belgelerini alırken, ortaokul başarı puanına göre dereceye giren öğrencilerimiz plaketleriyle onurlandırıldı. Okul birincimizin mezuniyet kütüğüne adını çakması ise törenin en gurur verici anlarından biri oldu.
Bayrak ve flamanın 7. sınıf öğrencilerine devredilmesiyle bir geleneğimiz daha yaşatılırken, öğretmenlerimizin öğrencileri için hazırladığı sürpriz video ve şarkı gösterisi duygu dolu anlara sahne oldu. Ve sonunda... Yılların emeğini, dostluklarını, başarılarını ve hayallerini gökyüzüne bırakırcasına kep atan öğrencilerimiz, ortaokul yıllarına unutulmaz bir veda etti.
Her biriyle gurur duyduğumuz öğrencilerimizi tebrik ediyor; yeni başlangıçlarla dolu lise yolculuklarında başarı, mutluluk ve güzel deneyimlerin kendilerine eşlik etmesini diliyoruz. Yolunuz açık olsun sevgili mezunlarımız!