İzmir SEV Anaokulu öğrencileri, geleneksel Zeytin projesi kapsamında bu yıl da hem doğayı keşfetti hem de iyiliği paylaşmanın mutluluğunu yaşadı. Öğrencilerimiz, okul bahçesindeki zeytin ağaçlarından topladıkları zeytinlerin hasat sürecine katılarak zeytinin ve zeytinyağının yolculuğunu yakından gözlemledi. Hasat edilen zeytinlerden elde edilen zeytinyağları, öğrencilerimizin hazırladığı özel etiketlerle şişelendi ve velilerimizin bağışları karşılığında ailelerimizle buluştu.
Bu anlamlı çalışma sayesinde öğrencilerimiz üretmenin, paylaşmanın ve toplumsal sorumluluk almanın önemini deneyimledi. Velilerimizin desteğiyle elde edilen 32 bin 200 TL tutarındaki bağış, tedavi süreçleri devam eden çocuklara destek olmak amacıyla İzmir Hasta Çocuk Evleri Derneği’ne ulaştırıldı.
Doğayı tanıyarak başlayan bu öğrenme yolculuğu, dayanışma ve iyilikle tamamlandı. Öğrencilerimiz, küçük yaşta attıkları bu anlamlı adımla başkalarının yaşamına dokunmanın değerini yaşayarak öğrendiler.